StructuraCECIDA

master
master

Cercetare de Piata

Departamentul “Cercetare de piata” utilizeaza instrumente standardizate pentru a obtine informatii exacte despre piata,pentru a evalua potentialul existent ,dar si pentru a identifica nivelul de interes pe care piata il prezinta pentru lansarea unei activitati .

1.Cercetare calitativa

Cercetarea calitativă constă în analizarea în profunzime a unui număr restrâns de persoane, datele rezultate neavând însă caracter statistic reprezentativ pentru populaţia studiată. Acest tip de cercetare ştiinţifică studiează aspecte precum : percepţiile, sentimentele, emoţiile, motivaţiile intrinseci. Metodele de cercetare utilizate sunt interviul şi studiul de caz, iar dintre tehnicile de cercetare amintim : observaţia, studiul de caz, interviul comprehensiv, focus grupul, experimentul.

2.Cercetare cantitativa

Cercetarea cantitativă constă în măsurarea opiniilor şi atitudinilor populaţiei prin intervievarea pe bază de chestionar a unui eşantion reprezentativ de persoane, rezultatul putând fi analizat statistic, aceasta fiind principala utilitatea a acestui tip de abordare ştiinţifică. Raportul cercetării va consta în grafice, tabele, procente din care vor fi extrase concluzii cu grad mare de aplicare concretă.

3.Consultanta

Cautam sa gasim cele mai bune solutii pentru clientii nostri si sa le oferim idei viabile de orientare in afaceri.In urma discutiilor purtate cu acestia, le analizam cu atentie problemele si le prezentam un raport exact care sa le satisfaca nevoile.

  • Explicarea rezultatelor obţinute din studiile de marketing, analizele de de piaţă, statistici în ceea ce priveşte structura pieţei, competiţia şi tendinţele pieţei
  • Ilustrarea imaginii pieţei folosind scheme de reprezentare, hărţi perceptuale sau alte modalităţi de cunoaştere vizuală
  • Maximizarea rolului metodelor indirecte de cercetare (cum sunt cele etnometodologice) pentru a identifica cerinţe ascunse ale pieţei sau nevoi neexprimate ale consumatorilor
  • Transpunerea concluziilor din cercetări în planuri de marketing, strategii de comunicare sau viitoare proiecte de cercetare
  • Asistenţă în organizarea şi utilizarea informaţiilor interne sau obţinute din alte surse pentru noi strategii
  • Elaborarea şi implementarea de strategii de comunicare şi promovare

4.Studii de marketing

  • 4.1 Studii asupra consumatorilor: analizeaza - comportamentul de consum, stilul de viata, cultura consumului pe diferite segmente de clienţi; evaluează gradul de satisfacţie al clienţilor, nemulţumirile, nivelul de loialitate; contribuie la - eficientizarea campaniilor de marketing si comunicare, creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor, fidelizarea acestora, eficientizarea strategiilor de vânzare, creşterea vânzărilor.
  • 4.2. Analize de produs: ajuta la - elaborarea unui nou design al produsului si validarea acestuia prin cercetarea de piaţă, evaluarea produselor existente; conceptul analizei de produs va fi influenţat de targetul acelui produs cât şi de poziţionarea generală şi strategia de marketing a companiei; următorii paşi arată când este necesară o analiză de produs pentru a creşte şansa unor decizii optime şi a unui impact de succes pe piaţă - Observarea oportunităţilor, Generarea conceptului, Re-definirea conceptelor, Testarea conceptului, Design-ul produsului, Testarea pieţei.
  • 4.3. Studii de pozitionare: analiza concurentei, studierea mediului in care compania activeaza, analiza comparativa a valorilor brandurilor concurente, masurarea perceptiei consumatorilor asupra diferitelor branduri concurente si a celor preferate.

5.Training

  • 5.1. Training pentru tineri specialişti din departamentele de cercetare, marketing, comunicare în: proiectarea unei cercetări de marketing, administrarea relaţiei cu furnizorul de servicii de cercetare, realizarea de studii interne de mici dimensiuni, analiza primară a datelor statistice, interpretarea şi utilizarea eficientă a rezultatelor cercetărilor de marketing, realizarea de campanii de marketing şi comunicare pe baza rezulatelor unor studii.
  • 5.2. Training pentru studenţi şi absolvenţi de sociologie, marketing şi comunicare. Acest tip de training oferă posibilitatea studenţilor interesaţi de cercetare să: realizeze perioada de practică în cadrul companiei noastre, realizeze lucrările de licenţă, master, doctorat în colaborare cu noi, urmeze stagii de pregătire practică independente de facultate.

master

Analiza si Optimizare de procese

Analiza si optimizare de procese

  • Utilizam metodologii de top, realizand si un transfer de cunostinte in organizatie, pe parcursul derularii proiectelor
  • Realizam simplificarea proceselor prin aplicarea metodologiei Lean Six Sigma
  • Lean Six Sigma este recunoscută ca fiind cea mai avansată metodologie de îmbunătățire a performanțelor unei organizații și reprezintă o abordare coerentă și structurată pentru a rezolva problemele complexe ce apar în orice organizație. Aceasta combină principiile Lean de reducere a timpilor de livrare a produselor și serviciilor și Six Sigma care urmărește creșterea performanței prin îmbunătățirea și controlul statistic al calității produselor și serviciilor oferite

Rezultate obtinute

Principalele rezultate obtinute in urma aplicarii metodologiei Lean Six Sigma:

  • Cresterea profitului prin: cresterea numarului de clienti, cresterea vanzarilor pe client, cresterea volumetriei operatiunilor, reducerea cheltuielilor;
  • Eficientizare fluxuri (castig de timp) prin eliminarea unor activitati fara valoare adaugata sau redundante => realocare de timp catre alte activitati sau reducere de personal;
  • Reducerea riscurilor: operationale si de credit.
master

Inovare si Know-How

Inovarea este o “resursa” inca insuficient exploatata in cadrul multor companii.

Suntem alaturi si sustinem proiectele care se bazeaza in special pe brevete de inventii romanesti. Expertii nostri va pot oferi sprijin in identificarea celor mai bune solutii de finantare, scrierea si implementarea proiectelor .

master

Solutii informatice pentru Afaceri

Informatizarea proceselor de afaceri nu este un trend. Este o necesitate pe care operatorii economici aflati pe o piata capitalista trebuie sa o acopere in cel mai eficient mod cu putinta.

CECIDA dispune de experti cu certificari informatice de prestigiu: PHP Zend Certification, CISCO CCDE/CCIE, CEH, Online Marketing Certification, Microsoft MCSE.

Putem dezvolta impreuna:

  • Site-uri web pentru afaceri si optimizarea acestora pentru motoarele de cautare (SEO, SEM, WPO, SCO): comert online, promovare personala, retele de socializare, forumuri de afaceri, portaluri de stiri.
  • Platforme de afaceri CRM/ERP la cheie.
  • Platforme de email marketing.
  • Supravegherea comportamentului cibernetic al angajatilor prin metode non-invazive.
  • Testarea securitatii retelei LAN si WLAN urmata de imunizarea acestora.
  • Testarea performantei si securitatii site-urilor & apllicatiilor web.
  • Dezvoltarea si eficientizarea retelelor de calculatoare.
Pe aceasta structura putem dezvolta architecture chart fara nici un fel de limite.Alex Leca